תשתיות, הנדסה אזרחית ובנייה תעשייתית משנת 1994

בנייה של מרכז הפצה

מהו מרכז הפצה? מרכז הפצה הנו בדרך כלל בניין מאד גדול ורחב מימדים המהווה מעין צומת הפצה של חברות ייצור מאד גדולות במשק עבור מוצריהם. כל המוצרים מגיעים מהמפעלים השונים ברחבי הארץ לאותו מרכז הפצה ומשם, על פי דרישות השוק, מופצים לחנויות השונות או לסופרים השונים, או לבתי החולים השונים וכן אלאה..

בנייה של מרכז הפצה אינה דומה לבנייה של בניין מגורים לדוגמה. חברות העוסקות בבנייה של מרכזי הפצה אינן אותן חברות העוסקות בבניה של בניני מגורים. אסור להתבלבל. ניתן להגיד שלמרות שמדובר על אותה הגדרת המקצוע, הפעילות היא אחרת לגמרי. לדוגמה – נהיגה על רכב רגיל ונהיגה על מכונית מירוץ בתחרות. למרות שההגדרה נהיגה היא זהה, היכולת הנדרשת בכדי לנהוג בפורמולה 1 היא אחרת לגמרי.

חברות כמו אדהוק טכנולוגיות הוקמו בדיוק עבור צורך זה. הן החברות המגדירות את ההבדל בין בנייה רגילה לבניה של מרכזי הפצה. 

מה הוא השוני? התכנון, הטכנולוגיות של בניית מבנים עצומים, חומרי המבנה, מורכבות המבנה, השילוב בין חלקיו השונים, מערכות המחשוב והתקשורת, המשרדים, מערכות כיבוי האש ועוד ועוד.. בנייה של מרכז הפצה אינה “משחק ילדים”. בניה של מרכז הפצה זוהי פעולה מורכבת המתבצעת לא בשיטת הקבלן הרגיל או בשיטת ה EPC שהיא בעצם התרגום האנגלי למושג העברי “מפתח ביד”. בואו נניח שאתם היזמים או הנדרשים לבניה של מרכז הפצה. אתם הלקוחות. אתם מחפשים ברשת חברות של בנייה של מרכזי הפצה. עלו המון תשובות. מה תבחרו.

בטח תבחרו שתיים או שלוש אופציות. ובכן אל תעשו זאת. בחרו חברות עם נסיון. לא חברות שמופיעות ראשונות בגוגל. אדהוק טכנולוגיות תהיה אופציה ראשונה עבורכם עבור בנייה של מרכז הפצה שלכם. החברה הקימה פרויקטים רבים של בניה של מרכזי הפצה ונסיונם גדול. אך כמובן, אתם תדרשו ובצדק לראות ולהכיר, לסייר בפרוייקטים שבוצעו, לדבר עם לקוחות מרוצים ובסוף לקחת החלטה. אין צודקים מכם.

העלות הכספית של בנייה של מרכז הפצה היא עצומה בעיקר אם מדובר על מרכז גדול. אסור לקחת שום סיכון. אל תאמינו לאף אחד. רק הנסיון יידבר. ולחברות כמו אדהוק טכנולוגיות ישנו הנסיון המוכח. צרו קשר והחלו את הפרוייקט ברגל ימין.

תוכן עניינים

גלריית פרוייקטים

adhoc technologies

אדהוק טכנולוגיות​

contact us

יצירת קשר

נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת!

                Call Now Button