בנייה של מרכז הפצה אינה דומה לבנייה של בניין מגורים לדוגמה. חברות העוסקות בבנייה של מרכזי הפצה אינן אותן חברות העוסקות בבניה של בניני מגורים. אסור להתבלבל. ניתן להגיד שלמרות שמדובר על אותה הגדרת המקצוע, הפעילות היא אחרת לגמרי. לדוגמה – נהיגה על רכב רגיל ונהיגה על מכונית מירוץ בתחרות. למרות שההגדרה נהיגה היא זהה, היכולת הנדרשת בכדי לנהוג בפורמולה 1 היא אחרת לגמרי.
חברות כמו אדהוק טכנולוגיות הוקמו בדיוק עבור צורך זה. הן החברות המגדירות את ההבדל בין בנייה רגילה לבניה של מרכזי הפצה.
מה הוא השוני? התכנון, הטכנולוגיות של בניית מבנים עצומים, חומרי המבנה, מורכבות המבנה, השילוב בין חלקיו השונים, מערכות המחשוב והתקשורת, המשרדים, מערכות כיבוי האש ועוד ועוד.. בנייה של מרכז הפצה אינה “משחק ילדים”. בניה של מרכז הפצה זוהי פעולה מורכבת המתבצעת לא בשיטת הקבלן הרגיל או בשיטת ה EPC שהיא בעצם התרגום האנגלי למושג העברי “מפתח ביד”. בואו נניח שאתם היזמים או הנדרשים לבניה של מרכז הפצה. אתם הלקוחות. אתם מחפשים ברשת חברות של בנייה של מרכזי הפצה. עלו המון תשובות. מה תבחרו.
העלות הכספית של בנייה של מרכז הפצה היא עצומה בעיקר אם מדובר על מרכז גדול. אסור לקחת שום סיכון. אל תאמינו לאף אחד. רק הנסיון יידבר. ולחברות כמו אדהוק טכנולוגיות ישנו הנסיון המוכח. צרו קשר והחלו את הפרוייקט ברגל ימין.